Dark Legacy Gamers Gaming Community
Welcome to Dark Legacy Gamers Gaming Community
Please login into Dark Legacy Gamers website.
No account?Register now.
Support and vote for Dark Legacy Gamers Gaming Community.
Please be active.


Thank you



Share | 
 

 This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year

Go down 
AuthorMessage
iTunes
Game Master
avatar

Posts : 203
Points : 273
Reputation : 8
Join date : 2009-07-17

PostSubject: This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year   Tue Sep 01, 2009 5:04 pm

Ok Guys i personally Think this Gunz should be Released this Year no Way it's gonna take forever

cuz when the Server is up i could get more members to Join

when it's offline Nope they will think there is no Server Here.


Man i wish that this Server was already Made now it's September i am gonna be Busy Like F.... not saying any words in front of kids mean bad words Tuesday, September 01, 2009 <----- School Starts the 3 For ME i am gonna Be So Busy i won't be that active that much so i will try to fine some time to Log on and Check up on users and Hackers are gonna destoryed all i will do is /admin_ban Hacker and good Bye Hacker i will be activate some times an Non-Active
Plus i gotta start Studying Harder know what i mean


Trust me i don't want this Server to be Like SexyGunZ well here was the Story it's Pretty Short But anyway i will still say it


One night i was Playing SexyGunz i was a Deveplor in Sexy Gunz and the OWNER and Mistakely Restarted his Server so everyone got Dissconnected SexyGunz wasn't doing that well but the next few days i found out all the staff left no one came back i left also beccause no one eles came back on sexygunz so what they end up doing was shuting the server off because there were no more staff everyone including me left the staff had went and joined new gunz i couldn't keep in touch with them but they were busy and stuff so now i end up becoming a GM Because when i am Deveplor NO one helps me so now i don't even pay that much attention to it Trust me i was Head Deveplor lol it was pretty Fun but now i don't want to be.




i Love you This Gunz alot i want to see what it's gonna look like by Next Month

_________________
[/img] Create your own Animation

[/img]
Back to top Go down
View user profile
iTunes
Game Master
avatar

Posts : 203
Points : 273
Reputation : 8
Join date : 2009-07-17

PostSubject: Re: This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year   Tue Sep 01, 2009 5:19 pm

i Hope this GUNZ Should have More Users But Cmon People Help Out advis i been Mkaing Banners and Going on Random Sites and Posting them Like on TOP200 PRIVATE SERVER LIST any way i hope by next month or in 2 months something should of changed.




Just Listen to Something Sad While Reading this i need to stay Focus in School Right i can't afford to fail i want my Degree when i grow up into a adult i will tell you want Gunz is a Fiction Game it's real the PLOT is all you do is Walk around shooting people maps never change all the same thats why i staart deveploring maps some times i get borad see same ma over and over any way let me start Preparing for school I AM NOT LEAVING GUNZ I AM STILL STAYING WITH YOU I HOPE BY THEN THIS GUNZ SHOULD HAVE MORE PEOPLE

i will have my Brother or my Closes Friend Play on this account so i can be activate when the gunz come out meaning i will have my Closes friend that plays gunz that lives on my block play on this account untill i come back for awhile i will still find away to Advis this Gunz i already started making Maps and Wepones but not Done.

_________________
[/img] Create your own Animation

[/img]
Back to top Go down
View user profile
Shura
Game Master
avatar

Posts : 733
Points : 1062
Reputation : 8
Join date : 2009-07-25

PostSubject: Re: This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year   Wed Sep 02, 2009 7:32 am

Hm... Nice Vyuu good to heard that. LOL. Anyway don't post double post. You can also edit that one.
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com
Heroic
DLG Pro Member
avatar

Posts : 162
Points : 138
Reputation : 1
Join date : 2009-07-18

PostSubject: Re: This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year   Wed Sep 02, 2009 12:55 pm

dont need to boost ur posts .-.
Back to top Go down
View user profile
Shura
Game Master
avatar

Posts : 733
Points : 1062
Reputation : 8
Join date : 2009-07-25

PostSubject: Re: This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year   Thu Sep 03, 2009 8:20 am

Yeah. .-. ._. O.o
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com
Toshiro
DLG Noob


Posts : 59
Points : 72
Reputation : 3
Join date : 2009-12-03
Age : 27
Location : Mars

PostSubject: Re: This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year   Mon Dec 07, 2009 11:25 pm

Sad GoodLuck with the School
i Hope your friend will not hack your account X.x
Back to top Go down
View user profile http://darklegacygamers.4rumer.com
Shura
Game Master
avatar

Posts : 733
Points : 1062
Reputation : 8
Join date : 2009-07-25

PostSubject: Re: This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year   Tue Dec 08, 2009 4:04 am

That was old. Lol.
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com
Sponsored content




PostSubject: Re: This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year   

Back to top Go down
 
This Gunz Should Be Released This Year or Next Year i Hope this Year
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Terminator- 2012 Year Base book (Private book, now public)
» Happy New Year everyone.
» Toonstruck 2 will be released if you want it bad enough!
» Magnus Carlsen wins Chess Oscar for second year running
» Golden year

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Legacy Gamers Gaming Community :: Dark Legacy Gamers :: General Discussion-
Jump to: